SOVMORGON

Det var tusen år sen jag sov länge, okej nu var det bara till halv 12 men ändå, det var så sjukt skönt! Har fått någon jävla hosta nu men det är knappt så jag klarar av att hosta för jag har en sånn sjuk träningsvärk i magen sen dansen i torsdags. Har glömt att berätta om den, men det var så jävla kul att jag inte ens kan uttrycka det med ord. Det var helt jävla sjukt vad vi dansade, och redan efter första timmen trodde jag att jag skulle dö men sen körde vi på med en timme till. Och ni tror inte hon sätter igång världens bästa danslåt då? BUMBYRIDE. Man dog typ, FYFAN va härlig den är att dansa till så jävla taggad blev man.
Ajja, sitter här nu i alla fall och ska inte göra ett skit idag förutom att hoppas på att min bror klarar av att laga min dator. Men jag tvekar starkt på de eftersom den kommer stänga av sig hela tiden innan han har kommit någon vart, KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0