HELLO PEOPLE

Vaknade vid halv tio, skit skönt att äntligen vakna av sig själv och inte av någon dum väckarklocka. Vi har nyss varit och handlat färg och mat. Nästa helg börjar renoveringen av mitt nya rum, jag hoppas verkligen det kommer bli lika grymt som bilden jag har i mitt huvud.

JUST DET, nu kan jag berätta för er vad det var jag va så himla glad för i detta inlägget.
Det är såhär att pappas affär i Oskarshamn som ligger i Småland ska läggas ner. Och då tänker ni men vad är det roliga med att din pappa antagligen kommer få sparken? Jo, jag har varit utan honom i snart 3 år, eller han är bara hemma på helgerna. Men det är så himla mycket roligare när han är hemma för annars är det bara jag och mamma som går runt här i ett stort tomt hus. Plus att mamma jobbar länge ibland så jag sitter oftast hemma helt själv vilket är jätte tråkigt. Det bästa med att han kommer hem är nog också att han tar med sin stora säng med hem, som jag får. Så nu slipper jag och Linus ligga och trängas i en liten minisäng.

Ska snart hoppa in i duschen och börja förebereda mig för att dra vidare till Sofie. Sen blir det lite fix där sedan vidare till Nords 18-års fest med italienskt tema, fan vad vi ska ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0