NU MÅSTE JAG TA TAG I MIG SJÄLV

Några kilon har väl rullat på en med tiden måste jag erkänna och jag måste fan ta tag i det nu asså innan det går över styr. Mamma och jag har därför bestämt att vi ska och simma varje tisdag efter hennes jobb. För mig är det världens bästa motionssätt tillsammans med dans. Dans är så jäkla kul, och simning är så skönt. Man slipper bli svettig och man kan simma där och vara i sen egen lilla värld. Och att man efteråt kan gå och lägga sig i bastun gör ju inte saken sämre. Nej, nu ska jag faktiskt komma igång, från och med denna veckan så gäller det! Hejja Melinda!! Och mamma är så duktig, hon har gått ner 10 kilo nu sen i somras så för henne blir ju detta bara ett plus i kanten med lite extra träning!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att simma :)

2011-01-17 @ 16:02:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0