NU BÖRJAR MITT LIV GÅ FRAMÅT IGEN

Linus blev opererad igår och den oron vill jag aldrig någonsin vara med om igen. När jag fick reda på att operationen tog mycket längre tid än va den skulle och jag blev medveten om att min pojkvän faktiskt ligger där under knivar just nu så bröt jag ihop. Jag grät för mig själv och grät i mammas famn. Jag tror dock det hjälpte mig lite att jag själv varit med om de och jag hade någonstans i bakhuvet att min operation tog två timmar längre än vad den skulle, och det gick ju faktiskt bra ändå. Lyckan när jag fick reda på att allt gått bra och när jag fick höra hans röst halv tolv igårkväll var extrem.
Nu har jag pratat med min älskling hela dagen och han har ju mått bättre men han repar sig. Imorgon ska jag göra ett andra försök denna veckan och gå till min praktik. Det gick ju inte så bra när jag försökte va i skolan i måndags. Men nu jävlar ska jag pissa på denna lunginflamationen o vara frisk! Jag ska i alla fall vara på praktiken o bara titta, blir snart psykiskt sjuk ju. Legat inne i över två veckor, så nu är det dags!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh, skickar det största krya på dig jag har!

2011-11-17 @ 08:46:49
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0