SJUKLING

Hade lov förra veckan men la sjuk nästan hela och det sög. Skittråkigt o va sjuk när jag väl va med Linus, vi la typ bara inne och han pysslade om mig. Vi hann dock med att shoppa i måndags och det blev massa fina saker. Har också köpt ett xbox som jag hade lovat linus eftersom han ska flytta hit o xboxet är typ hans liv. Så nu är jag fattig igen, om det suger? Mhm...
Ligger fortfarande hemma och är sjuk, haft feber till och från men tror det gett med sig nu. Har dock en jävla hosta som håller mig vaken om nätterna och jag är så jävla sliten. Blir trött o andfådd bara jag sitter upp känns de som så jag ligger ner hela dagarna. Nu ska jag dock försöka duscha, fyfan vad jag är ofräsch. Varför blir man alltid så äcklig när man är sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0