NYSS HEMKOMMEN

Kom nyss hem från praktiken som är dödsskön. Nästa vecka ska jag hålla i lite uppvärmningar, kul kul! Även fast idrott inte är min grejj så försöker jag göra det bäst av situationen och hitintills går det superbra!
Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske sova en stund innan jag käkar och ikväll blir det DAANS. Love it!

Måste bara skriva att det bara är en vecka kvar tills min älskling kommer nu. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge innan, och det har varit svinjobbigt. But we made it, vi klarar fan allt jag och Linus!



Kommentarer
Postat av: alicia

ser ut som en super mysig halsduk det där! :D

2011-10-16 @ 19:08:19
URL: http://aliciauw.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0