NYVAKEN

Har precis vaknat, ligger fortfarande i sängen. Såå skönt! Va bara hemma hela långa dagen igår och åt god middag och mös. Somnade redan halv elva, helt sjukt på en lördag? Men skönt var det och tror verkligen min kropp behövde detta.

Förövrigt så var vi på båten i fredags och jag blev inte ett dugg impad ab de stället asså.. Slutade i alla fall med att Sofie och Jice drog hem tidigare medans jag och Mathilda luffade runder i Malmö tills tåget gick halv fem. Vi hade jäkligt kul, allt blir ju till vad man gör det till! Men bilder sen den kvällen kommer antagligen senare nu ska jag upp och kissa innan det sker en olycka.


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Hej, kika gärna in hos mig och säg vad du tycker om bloggen! bra, dåligt? Ha en bra dag!

2011-10-04 @ 15:06:51
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0